יתרונות הפילאטיס לאחר פציעה

יתרונות הפילאטיס לאחר פציעה הם רבים ומגוונים, ולכן, אם גם אתם עברתם פציעה כלשהי, יכול להיות שעכשיו זה הזמן להתחיל לעסוק בפילאטיס. הדבר הראשון שכדאי לכם לדעת על הפעילות הגופנית הזאת, הוא שהיא לא מתעסקת רק בחיזוק השרירים החיצוניים, כמו שלעיתים קורה בחדרי כושר, אלא היא שמה דגש גם על השרירים הפנימיים. כלומר, על אותם השרירים שגורמים לנו להיראות יציבים ובריאים יותר ועל אותם השירים שתומכים בנו במהלך החיים. אחרי פציעה בדרך כלל אי אפשר לעשות פעילות גופנית אגרסיבית וחזקה מידי, ולכן פילאטיס זו יכולה להיות בחירה טובה. מצד אחד מפעילים כך את הגוף ומרגילים אותו לתנועה מחדש, אך מצד שני עושים זאת בצורה הדרגתית ומבלי לפגוע בשום איבר בגוף.

יתרונות הפילאטיס לאורך השנים

הבעיה עם פציעות היא לא רק הכאב שאנו חשים כשהן קורות, אלא גם ההשלכה שלהן על העתיד. לא אחת קורה שאדם שנפצע ברגל נמצא בתנועה הרבה פחות, דבר שעלול להוביל לעוד הרבה בעיות רפואיות. לכן, אם אתם:

  • חושבים על העתיד
  • לא רוצים להיכנע לפציעה
  • רוצים להרגיש ולהיראות טוב יותר
  • רוצים להזיז את איברי הגוף שלכם בחופשיות רבה יותר

 

כדאי שתירשמו לשיעורי פילאטיס. אצלנו בעדי סטודיו לפילאטיס תוכלו לא רק להשתתף בשיעורים של הקבוצות הקיימות, אלא גם תוכלו ליהנות משיעורים פרטיים שיתאימו לכם באופן אישי. אתם תראו שאם תתמידו בעניין ההרגשה הפיזית שלכם, וגם הנפשית, תשתפר מאוד ותצליחו להתגבר על הפציעה.

יתרונות הפילאטיס לאחר פציעה

ממליצים עלינו

לפרטים נוספים ושיחת ייעוץ חייגו אליי