פילאטיס בשיטה הקלאסית

פילאטיס בשיטה הקלאסית

פילאטיס בשיטה הקלאסית כוללת כמה עקרונות חשובים, שאחד מהם הוא כמובן ההתייחסות לנשימה. הנשימה היא אומנם הפעולה הבסיסית הראשונה שאנחנו עושים כשאנחנו מגיחים לאוויר העולם, אך האם זה אומר שאנחנו יודעים לנשום נכון? האמת היא שלא. בפילאטיס שמים דגש משמעותי ביותר על הנושא הזה, שכן נשימה נכונה יכולה לתרות ברמות שונות:

  • היא מורידה את לחצי הלב
  • מטהרת את הדם
  • מפתחת את הריאות
  • תורמת לתחושת הרוגע

 

לכן, בין אם תבחרו לעשות פילאטיס במזרן ובין אם תעדיפו את האופציה של פילאטיס מכשירים, אתם תראו שהמדריכות המקצועיות תמיד שמות דגש על נושא הנשימה. בנוסף לכך, אם אתם תוהים האם כדאי לכם להתחיל לעשות שיעורי פילאטיס בשיטה הקלאסית, התשובה היא חד משמעית כן, כי אפילו אחרי שלושה חודשים שתתמידו אתם תרגישו שיפור.

פילאטיס בסטודיו מקצועי

אם כבר קיבלתם את ההחלטה שהייתם רוצים להתחיל לקחת שיעורי פילאטיס ואתם תוהים לאיפה כדאי לכם לפנות, דעו שהגעתם למקום הנכון! את עדי סטודיו לפילאטיס הקמנו כבר לפני מספר שנים ואנחנו שמחים להציע לכם: סטודיו מקצועי, אווירה נעימה ומדריכים שחיים ונושמים את התחום מזה שנים. כשעושים פילאטיס עם המומחים בתחום אפשר להיות בטוחים שהתוצאה הסופית תהייה טובה, כי יש מי שישמור עליכם, יתקן אתכם ויראה לכם כיצד לבצע כל תרגיל בצורה מושלמת. פילאטיס בשיטה הקלאסית זו פעילות גופנית שתוכל לשפר את חיי היום יום שלכם במישורים שונים ובהחלט כדאי לקחת את האפשרות הזאת בחשבון.

פילאטיס בשיטה הקלאסית
פילאטיס בירושלים

ממליצים עלינו

לפרטים נוספים ושיחת ייעוץ חייגו אליי