פילאטיס בשיטה הקלאסית כוללת כמה עקרונות חשובים, שאחד מהם הוא כמובן ההתייחסות לנשימה. הנשימה היא אומנם הפעולה הבסיסית הראשונה שאנחנו עושים כשאנחנו מגיחים לאוויר העולם, אך האם זה אומר שאנחנו יודעים לנשום נכון? האמת היא שלא

היתרונות העיקריים של שיעורי פילאטיס לנשים בהריון זו העבודה שמדובר על פעילות גופנית שמצד אחד כן מאלצת אותך להיות בתנועה ולהתאמץ, אך מצד שני זו תנועה שמותאמת לצד שלך.

פילאטיס מזרן, בשילוב פילאטיס מכשירים, זו הבחירה הכי טובה שתוכלו לבצע אם אתם רוצים להתחיל לדאוג לעצמכם. בחיי היום יום הרבה פעמים קורה שאנחנו אומרים לעצמנו שהיינו צריכים לעשות יותר פעילות גופנית ושהיינו צריכים לזוז יותר, אך לבד בבית קשה לעשות זאת.

יתרונות הפילאטיס לאחר פציעה הם רבים ומגוונים, ולכן, אם גם אתם עברתם פציעה כלשהי, יכול להיות שעכשיו זה הזמן להתחיל לעסוק בפילאטיס. הדבר הראשון שכדאי לכם לדעת על הפעילות הגופנית הזאת, הוא שהיא לא מתעסקת רק בחיזוק השרירים החיצוניים, כמו שלעיתים קורה בחדרי כושר, אלא היא שמה דגש גם על השרירים הפנימיים.

חשיבות הפילאטיס בגילאים מבוגרים ידועה כבר מזה שנים רבות, כך שאם גם אתם כבר לא ילדים, כדאי יהיה לקחת את האפשרות הזאת בחשבון. פילאטיס זה סוג של פעילות גופנית שיכולה להתאים גם לאנשים מבוגרים ואפילו חולים כי לשיטה כזאת יש יתרונות רבים

לייעוץ ופרטים נוספים

מלאו פרטים ונחזור אליכם, או חייגו: 054-8002276
כתובתנו:קרית אדמונד י' ספרא שדרת המוזיאונים גבעת רם, 91904 ירושלים